Dosarul Personal al Angajatului

Conform H.G 500/2011 art.8 , cat si prevederilor Codului Muncii art. 34 cu privire la infiintarea REVISAL, constatam faptul ca intocmirea unui dosar personal al fiecarui angajat in parte este mai mult decat necesar , este OBLIGATORIU.
Dosarul de personal reprezinta o colectia tiparita a datelor salariatului inregistrate de angajator in Revisal, precum si alte documente considerate importante pentru derularea raporturilor de munca. Documentele continute de dosarul de personal certifica legalitatea si corectitudinea informatiilor transmise catre registrul electronic de evidenta a salariatilor.
Indiferent de tipul contractului individual de munca (pe durata nedeterminata sau determinata) sau de tipul normei (intreaga sau partiala), angajatorul are obligatia intocmirii de dosare personale pentru toti angajatii.
Dosarul de personal trebuie sa cuprinda urmatoarele documente, conform HG nr. 500/2013:

  • contractul individual de munca;
  • acte necesare angajarii ( declaratii, cerere );
  • actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractului de munca;
  • acte de studii/certificate de calificare;
  • orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.

Pentru a afla mai multe informatii despre ce trebuie sa contina in mod detaliat un asemenea dosar astfel incat sa nu creeze probleme in cazul unui control din partea ITM, va rugam sa ne contactati.

‘Dosarul personal al angajatului’ face parte din serviciile de administrare resurse umane, despre care puteti afla mai multe aici.